Echipa Studio20 din intreaga lume va fi live Sambata aceasta, 5 Septembrie 2020, de Ziua Internationala a Caritatii, pentru a treia editie #CamForCharity.
Deja cunoscuti pentru rolul lor activ in comunitate, de la actiuni pro-educatie, la campanii de colectare de gunoaie alaturi de cei de la Let’s Do It Romania si sustinerea copiilor cu afectiuni din spectrul autismului, Studio20 organizeaza in 2020, pentru al treilea an consecutiv, campania #CamForCharity.
Sambata, 5 Septembrie 2020, manageri, traineri, ingineri, specialisti de marketing, intreg personalul administrativ din cele 33 de sedii din Romania, Cehia, Ungaria, Statele Unite si Colombia vor fi live pe noua platforma mainstream Stars.Live, toate castigurile obtinute fiind dublate de Studio20 si donate catre fundatiile alese.
“Anul acesta am ales trei campanii in loc de una singura. Dupa atente considerari si dupa brainstorming cu echipele noastre din toata lumea, pentru ca este incredibil de greu sa alegi o singura caritate, ne-am hotarat asupra:
Integrate NYC, o organizatie condusa de tinerii din New York, care lupta pentru egalitate si integrarea studentilor de orice culoare.
https://secure.givelively.org/donate/integratenyc-inc/1-1-million-dollars-for-1-1-million-students
Fundacion Patronato Maria Auxiliadora, o fundatie din Colombia care isi propune sa ajute si sa previna violenta domestica in Columbia in timpul Covid-19.
Fundacion ABLE, cu un proiect extrem de drag, care isi propune reducerea decalajului digital al copiilor și familiilor lor, oferind acces la conexiunea la internet si la dispozitivele tehnologice pentru a reduce abandonul scolar si pierderea cunostintelor educationale din cauza crizei COVID-19.
https://www.globalgiving.org/projects/educatechidrenincolombia/”
declara PR managerul Studio20, Andra Chirnogeanu.
Actiunea se va desfasura pe 5 Septembrie cand toata echipa de suport si management va intra online pe o platforma de influencer online si va transmite live timp de o ora. Ideea de a pune echipa din spatele modelelor sa se logheze a fost mai intai o metoda de training, pentru a intelege mai bine provocarile pe care le intampina un model de videochat non-nude, apoi s-a transformat intr-o provocare adoptata de toate studiourile francizei.
“Este important sa le aratam colegelor noastre ca suntem alaturi de ele, ca le apreciem munca si ca le sustinem in lupta zilnica impotriva prejudecatilor, a discriminarii, a bigotismului si ipocriziei. #GirlsFromStudio20, suntem mandrii de voi”, a adaugat Andra Chirnogeanu.